Viata mea de crestin!

Traim intr-o lume plina de rautate si de imoralitate. Traim in vremea de pe urma si fara sa ne dam seama cadem in rutina acestei lumi. Traim cu gindul ca intr-o zi lam primit pe Domnul Isus in viata noastra ca Salvator si Domn…
Ni se pare ca traim o viata sanatoasa de crestin si ca suntem puternici…

In viata mea de crestin am trecut prin multe decaderi , dezamagiri, lacrimi dar Dumnezeu mereu mi-a fost alaturi si ma ajutat sa trec biruitoare prin toate.pecale
Insa a fost un moment in viata mea cina am adormit la volanul vetii mele cind mam trezit mi-am dat seama cit de dureroasa este lovitura… Cu durerea care o aveam in suflet am inceput sa strig catre Dumnezeu, dar nu strigam sa ma ajute,insa il invinueam de tot ce sa intimplat in viata mea.

Intr-o zi pecind ma aflam la servicu primisem un telefon de la sora mea. Dusesem cu ea un dealog in care eu o incurajam si ii spuneam sa se increada mai mult in Domnul si sa aduca toate cererile ei in naintea Lui. Ii spunesem de Dragostea lui Dumnezeu , ii mai spuneam ca Lui ii pasa de ea si ca o iubeste. A fost un dialo extraordinar care ma incurajase si pe mine . Eram sigura ca nu peste mult timp Dumnezeu va face o minune in viata surorii mele si ea i-L va primi ca Salvator si Domn in viata ei.

Insa mi se ruenase toate visele si sperantele cind primisem peste citeva minute un telefon de la mama mea.
Era ingrozitor ce auzism:
Alo alo alo alo ma auzi alo ingrozitor ce sa intimplat
roaga-L pe Dumnezeu sa ne ajute!
Doamne ce sa facem??????????
O masina la lovit pe Arteom ingrozitor, acum se afla in reanimare….

Aici sa intrerupt firul.
Simtisem cum imi fuge pamintul de sub picioare si ca imi sare inima din pept.Arteom_Nadea
Arteom este nepotelul meu ,baitelul surorii mele care ii vorbisem despre Dumnezeu. Era micut avea doar cinci anisori.
I-L cunostea pe Dumnezeu si avea o inimioara dedicata pe deplin lui Isus. Fiecare siara ingenunchea la marginia patului impreuna cu surorile lui si se ruga ca Dumnezeu sa le darueasca o casuta.Se ruga ca mamica lui sa aduca pe lume un fratior (mamica lui era insarcinata in acest timp) deja si nume ii gasise.El era un exemplu in viata noastra.Era un copil extraordinar! Pot sa zic ca era o minune de copil!
Era tot ce aveam noi mai scump.Eu cu scumpa mea mamica il crescusem de la sase luni,imi era ca fiu.

Am inceput sa strig catre Dumnezeu sa ne ajute sa il scape. Eram convinsa ca Dumnezeu o va face. Stiam ca Dumnezeu nu va permite sa se intimple ceva ingrozitor.
Ma grabisem sa plec acasa dar findca eram la 100 km de casa nu stiam cu ce sa ajund , era deja orele 20:00.
Cu ochii in lacrimi treceau siroae de apa pe mine i-L rugam pe Dumnezeu sa fie alaturi de familia mea.
Peste citeva minute am primit un telefon de la tatal meu si mi-a zis ca Arteomca a decedat…
Nu sunt in stare sa va redau fiorul,durerea,sentimentul pe care lam simtit in acel moment.Am inceput sa fug spre casa pe jos fara sa ne dau seama ca nu e real sa ajung in asa mod acasa. Strigam pe strada ma loveam cu capul de pamint si nu intelegeam dece Dumnezeu a permis asa ceva in viata mea.
Strigam si i-L intrebam cum sa stau in fata surorii mele si cum sa ii mai zic de dragostea mareata a lui Dumnezeu. Cum sa ii mai zic ca Lui ii pasa de ea…

Dar cit de minunat a pregatit Dumnezeu totul! Cautam pe cineva in acel moment sa ma aline,sunasem toata lista mea de prieteni si nimeni nu ridicase receptorul. Vorbeam singura cu mine numai nu cu Dumnezeu.
Intru-n moment cind nu mai aveam puterei am strigat catre El sa ma ajute sa ajung in acea seara casa sa fiu alaturi de familia mea. Dumnezeu ma ajutat si am ajuns.

Peste doua ore ma aflasem in fata surorii mele,avea o inima zdrobita. Cind ma vazusem ma luase in bratele ei ma strinse la pet si printre miele de lacrimi care ii inadusea vorbirea imi spusese: „Eu am inteles,eu stiu ca Dumnezeu mi-a luat copilul ca sa cred in El si ca sa-L primesc in viata mea. Eu mam pocait si cred ca copilul meu este sus si lui ii bine pentruca este linga Isus .”
Eu ramasesem fara cuvinte inima parca imi inghetase in piept,dar totusi nu incetasem sa i-L invinuesc pe Dumnezeu.

Durerea a fost enorm de mare insa Dumnezeu a pregatit toate lucririle si stiu ca in acel moment El era cu noi si suferea impreuna cu noi.
Viata mea sa schimbat radical din acest moment. Eu am inteles ca viata trebuie traita impreuna cu Dumnezeu si ca trebuie sa veghez ca sa nu adormi.
Tot ce sa intimplat nu am primit ca o pedeapsa din partea lui Dumnezeu , dar ca o binecuvintare. Toate au fost spre binele meu. Am inceput mai mult sa pretuesc ce am si sa fiu multumitoare lui Dumnezeu pentru orice moment din viata mea. Pentru ficare zi pe care o traiesc. Am inceput sa am o relatie cu Isus sa ma incred mai mult si sa caut adapost la El dar nu la oameni. Sa meritat o jertfa atit de mare pentru salvarea altor suflete. Sunt sigura ca nepotelul meu este sus cu Dumnezeu si se bucura pentru noi.

Dupa o luna am inceput o lucrare cu copii abandonati.Dumnezeu nea deschis usi mari.Orfelinatul din Straseni.
Pot sa fac aceasta lucrare pentruca nu sunt indiferenta fata de acesti copii care acum au nevoie de mine. Vreau sa le arat dragostea lui Dumnezeu. Fac pentru ei ceea ce asi face pentru nepotelul meu.
Dupa vacanta de iarna voi incepe ore de tiatru intru-n orfelinat.Vreau sa le vorbesc despre Dumnezeu. Si impreuna cu ei sa aratam la altii cit de minunat este Dumnezeul nostru!

Dragi prieteni viata noastra este ca un „super market” luam tot ce dorim din ea dar la sfirsit vom plati pentru toate. Fiti atenti,vegheati pe calea de crestin! Nu adormiti la volan!Cautate-L pe Dumnezeu si veti fi fericiti!

De aceea pentruca ai pret in ochii Mei,pentruca esti pretuit si te iubesc,dau oameni pentru tine,si popoare pentru viata ta!Nu te teme de nimi,caci Eu sunt cu tin… Isaea 43:4-5

Cu multa dragoste in Domnulu nostru Isus Hristos,
Cashco Nadejda

Lasă un răspuns

