Poate Dumnezeu sa implineasca dorintele unei persoane necasatorite????

O femeie necasatorita pe numele Beverly a gasit in Cuvintul lui Dumnezeu raspunsul la urmatoarea intrebare:

De ce vreau sa ma casatoresc??

1. Vreau sa fiu iubita.
„Te iubesc cu o iubire vesnica…(Ieremia31:3)”

2. Vreau ca cineva sa ma adore.
„Imparatul ma duce in odaile lui…Iubitul meu (se diosebeste)din zece mii (Cintarea Cintarilor 1:4,5:10)”

3. Vreau ca cineva sa ma tina de mina.
„…Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare (Isaea41:10)”

4. Vreau sa fiu acceptata si pretuita.
„Sunt acceptata de Preaiubitul meu (Efiseni 1:6)”

5. Vreau un „loc”,un loc al meu pe care sa-l creez si sa-l folosesc.
„Ne putem odehni la umbra Celui Atotputernic (Psalmul 91:1)”

6. Vreau ajutor in zilele de necaz.
„Cheama-ma in ziua necazului si Eu te voi izbavi…(Psalmul 50:15)”

7. Vreau sa-mi impartasesc viata-bucuriile si necazurile cu cineva (profunzime).
„Dumnezeu va impartasi cu mine comori ingropate si bogatii ascunse (Isaea45:3)”

8. Vreau pe cineva care sa-mi sprijine cauza- sa lupte pentru mine.
„Dumnezeu va lupta pentru tine (Exod14:14)”

9. Vreau ca cineva sa-mi implineasca nevoile.
„Dumnezeu imi implineste toate nevoile (Filipeni 4:19)”

10. Vreau intimitate.
„Domnul este aproape de cei neprihabiti (Psalmul 140:13)”

11. Vreau ca cineva sa ma ajute in viata.
„Nu este nimeni ca Dumnezeu:El trece pe ceruri ca sa-ti vina-n ajutor (Deuteronomul 33:26)”

12. Vreau sa trec prin viata sustinuta si purtata.Nu vreau sa port singura povara vietii.
„Chear si la batrinete,Dumnezeu ma va sprijini,ma va purta si ma va scapa (Isaea 46:6)”

13. Vreau un partiner pentru viata asta.
„Dumnezeu ne cheama sa umblam smeriti cu El (Mica 6:8)”

14. Imi doresc copii.
„Dumnezeu ne da copii spirituali ca nisipul de pe tarmul marii,daca investim in vietile altora (Isaea48″19)”

Raspunsul lui Beverly la aceasta intrebare este:

„Domnul,Creatorul meu,este Mirele meu.Doar El poate implini nevoile adinci ale inimii mele.Nici un barbat nu ma poate implini pe deplin.Doar El poate.El este Cel dupa care tinjesc.Doar Dumnezeu este deajuns.”

Indiferent de ceea ce vezi sau simti, Dumnezeu tine controlul lin situatia ta.Ca femeie in asteptare poti merge din biruinta in biruinta daca alegi sa ai rabdare in aceasta vreme.

Nu lasa ca dorintile si nerabdarea sa-ti rapeasca viata cu care Dumnezeu vrea sa te binecuvinteze acum,cind inca esti necasatorit(a).Intelege ca fericirea si implinirea nu vin odata cu casatoria.Daca tii neaparat sa te casatoresti pentru a gasi fericirea,ai grija ca dorinta ta sa nu te priveze de binecuvintarile depline ale lui Dumnezeu.Dumnezeu stie ce este mai bine pentru tine.Momentul ales de El este desavirsit si El va purta de grija celor care stiu sa astepte!

Nadea Casco

Lasă un răspuns

