Nu mă tem!!!!

Când îmi bat în poartă furtunile ce vin
Nu mă tem,nu mă tem!
Când e cerul vieţii de gânduri grele plin
Nu mă tem,nu mă tem!

Eu îl ţin de mână,de El mă alipesc şi întotdeauna în ochii Lui privescâ
Cu El împreună cred şi reuşesc peste toate să păşesc.
Lângă mine El e împreună mereu şi nici greul nu-mi mai pare atât de greu.
Eu sunt sigură,orişce ar veni,mâna Lui mă va păzi!

Când mă simt învinsă de al vieţii val,
Nu mă tem,nu mă tem!
Mâna Lui mi-e-ntinsă punte spre liman.Nu mă tem,nu mă tem!

Dacă îndoeala din nou mă va-ncerca,nu mă tem,nu mă tem!
Chiar dacă puţină e credinţa mea,nu mă tem,nu mă tem!

Lasă un răspuns

