Ştii ce face Isus acum?

"Mona Liza"

Ştii ce face Isus acum?

Lucrarea lui Isus privitoare la mântuirea noastră este completă.Pe când era atârnat pe cruce,Isus a spus : „S-a isprăvit”.
Prin urmare ,potrivit celor scrise în Evrei ,în prezent lucrarea Lui este să mijlocească necontenit pentru noi!
Acum trăieşte şi face asta pentru noi! Nu-i aşa că este minunat?
Era minunat – de-a dreptul extraordinar! Cu cât mă gândeam mai mult la aceste lucruri,cu atât îmi dădeam seama că este adevărat.Mergeam să predau la un grup de studiu biblic şi mă gândeam: Chear acum Isus mijloceşte pentru mine.
Le vorbeam oamenilor despre Isus şi uniori nu ştiam ce să mai spun.Atuci mă gândeam: Isus mijloceşte pentru mine.
Am trecut prin situaţii dificile şi am respirat uşurată deoarece mi-am amintit Isus mijloceşte acum – El trăeşte pentru a mijloci acum.
Am suferit şi am ştiut că pot să merg mai departe.Isus mă înţelege şi mijloceşte pentru mine.Deasemenea ştiu că Tatăl aude şi răspunde rugăciunilor lui Isus.
Ce mister divin şi nepătruns! În ce realitate extraordinară trăim în fiecare clipă!Mă rog să ţin minte totdeauna acest adevăr.Nu sunt niciodată singură în nicio situaţie – nu sunt lăsată singură cu înţelepciunea mea,dibăcia mea ,capacitatea ori rezistenţa mea.Isus mijloceşte! Datorită mijlocirii Sale , nu există nicio situaţie care să fie în afara cunoşterii,controlului şi scopului Său.
Situaţile în care mă aflu pot fi grele,dificile,însă:”…El poate să mântuească în chip desăvârşit pe cei ce se apropie de Dumnezeu prin El,pentru că traieşte pururea ca să mijlocească pentru ei” (Evrei 7:25).

O Tată,învaţămă să mă apropii mereu de Tine!

Doar El,findcă rămânea „în viac” are o preoţie,care nu poate trece de la unul la altul.
De aceea şi poate să mântuească în chip desăvârşit pe cei ce se apropie de Dumnezeu prin El,pentrucă traieşte pururea ca să mijlocească pentru ei.
Evrei 7:24-25

Cu dragoste în Hristos,
Caşco Nadea.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Olga Coronovschi
    Apr 15, 2010 @ 17:57:15

    Aceste ginduri au fost o descoperire si pentru mine!
    Multumesc, Nadea!

    Răspunde

Lasă un răspuns

