Dragostea arătată printr-un nor.

Ştiu că Dumnezeu este ADEVĂRATA DRAGOSTE ,ştiu ca doar El poate să iubeasca cu o DRAGOSTE curată…
Dar ştiind şi fiind sigură de toate aceste lucruri L-am pus din nou la încercare .
În ziua de 13 aprilie 2010 mergând in autobuz îndreptându-mă spre Sîngerei, eram atât de obosită încât nici nu puteam să mă gindesc la ceva. Şi fără să-mi dau seama am început să mă gindesc la viaţa mea … am început sa mă gîndesc din nou că singură în această lume şi că mi-aş dori mult să fiu iubită şi eu şi să pot vedea aceasta dragoste în fiecare zi, în acelaşi timp fiind conştientă că oamenii nu-mi oferi ADEVĂRATA DRAGOSTE…
Am ridicat ochii spre cer şi am strigat din lăuntrul meu către Domnul:
“Doame, ştiu că Tu eşti ADEVĂRATA DRAGOSTE, ştiu ca Tu eşti ADEVĂRATA DRAGOSTE!!!
Iera un cer atît de senin şi frumos iar într-o parte era un nor micuţ si alb. Mam uitat la acest nor şi am zis:
“Doamne eu ştiu că Tu mă iubesti şi mi-ai arătat aceasta nu o singura data ,dar terog mult dacă Tu mă iubeşti cu adevărat, mai aratăm-oi încă odata prin acest nor.”
Văzând la capătul norului aşa un început de inimeoara am zis:
“Fă ca aceast început de inimioară să se transforme intr-o inimioară”
.Am plecat capul în jos şi am incepu sa mă cercetez uitând ce am cerut de la Dumnezeu.
Peste câteva minute am inceput să mă rog în gând şi am ridicat capul spre nori,deodata mi s-au aţintit ochii spre acel nor.
Ce credeţi că am văzut???
Dumnezeu nu a făcut din acel început o inimioară, nu a făcut! Dar chiar în mijlocul acelui nor unde eu nu am văzut nici un fel de inceput al unei inimioare, Dunezeu a făcut o inimioară atît de minunată!! Mi s-au înplut ochii cu lacrimi si am strigat tare in lăuntrul meu:
”Dumnezeul meu , Dumnezeul meu, nu sunt vrednică de DRAGOSTEA TA şi iti multumesc mult pentrucă mă iubeşti atât de mult!!”
Dragi prieteni, într-adevăr Dumnezeu ne iubeste cu ADEVĂRATA DRAGOSTE!! Şi nu vreau să mă mai îndoiesc de lucrul acesta niciodată!
Dar totuşi, dacă noi copii Lui , care ştim foarte bine cât de mult El ne iubeşte, Îl rugăm ca să ne arate această dragoste în diferite moduri…cu cît mai mult tânjesc sufletele fără Dumnezeu după DRAGOSTEA Lui?? Fiecare suflet este ca un copil care aşteaptă să primească dragoste, şi nu doar o dragoste oricare… dar ADEVĂRATA DRAGOSTE!
Aceste suflete au nevoie de ADEVĂRATA DRAGOSTE, dar nu ştiu cine este Ea şi de multe ori o caută în oameni, în lucruri care pier… numai nu la Dumnezeu. Chiar dacă nimeni niciodată nu ţi-a spus, fii sigur că orice om doreşte să fie iubit cu ADEVĂRATA DRAGOSTE aşa cum şi tu ai dorit!
Noi cei care ştim cine este ACEASTĂ DRAGOSTE, cei care credem în EA, haideţi să mergem şi să ajutăm oamenilor care sunt în căutarea EI şi să le spunem la cine o pot găsi.
Dragul meu prieten care citeşti acum acest articol, terog în numele Domnului Isus Hristos, nu fi igoist pentrucă DRAGOSTEA luI Dumnezeu este fără hotare şi îţi ajunge pe deplin, nu o ţine doar pentru tine. Mergi şi spune prietenilor,vecinilor,rudelor,apropiaţilor tăi despre ACEASTA DRAGOSTE ADEVĂRATĂ prin care ai fost salvat şi tu şi prin care trăieşti acum.
Dumnezeu să te binecuvinteze acum şi atunci când vei împărtăşi această DRAGOSTE.
Cu dragoste în Hristos Caşco Nadea.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Natalia
    Apr 14, 2010 @ 18:04:50

    Foarte frumoastă mărturie, întradevăr Dumnezeu este plin de dragoste față de noi, chiar dacă nu merităm El rămâne credincios și este gata să ne dovedească în fiecare zi că ne iubește și ne poartă în inima Lui!

    Răspunde

  2. Olga Coronovschi
    Apr 15, 2010 @ 17:55:59

    Nadea draga,
    multumesc pentru aceasta marturie sincera, care descopera pasiunea ta pentru dragostea luiDumnezeu si talentul tau literar evident! Esti o incurajare pentru mine!

    Răspunde

  3. marturii1
    Apr 16, 2010 @ 16:28:44

    Scumpa Olguta,
    Multumesc pentru incurajare si ma bucur mult pentruca cu ajutorul lui Dumnezeu pot sa fiu o incurajare pentru cineva.
    Multe binecuvintari.

    Răspunde

Lasă un răspuns

